شرکت ثبت پوینده

مشاور و مجری خدمات ثبت حقوقی شرکت ها

شرکت ثبت پوینده

مشاور و مجری خدمات ثبت حقوقی شرکت ها

همچنین این مجموعه از سال ۱۳۸۵ در حوزه مباحث حقوقی شرکتها، ثبت شرکت و مباحث متنوع مربوط به حوزه کسب و کار در قالب شخصیت حقوقی موازی ادامه مسیر داده و تا کنون در موارد ذکر شده به فعالیت مشغول میباشد.

اخذ جواز تاسیس از سازمان جهاد کشاورزی

چهارشنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۲۵ ق.ظ

جواز تاسیس چیست ؟

 جواز تاسیس ،مجوزی است که پس از احراز شرایط لازم بر اساس  دستورالعمل مربوطه به منظور سرمایه گذاری در انجام فعالیت صنعتی به نام متقاضی از سوی وزارت جهاد کشاورزی صادر می گردد و به موجب آن به دارنده جواز اجازه داده میشود در چارچوب طرح مورد تصویب جهاد کشاورزی نسبت به احداث محصولات صنایع تبدیلی و تکمیلی بخش کشاورزی مورد نظر اقدام نماید.

تذکر1 : مجوز تاسیس و بهره برداری  از یک واحد کشاورزی توسط سازمان جهاد کشاورزی هر استان صادر می گردد.

تذکر 2: جواز تأسیس از تاریخ صدور به مدت یکسال اعتبار دارد و بعد از گذشت یکسال با توجه به میزان پیشرفت قابل تمدید بوده و در صورت عدم اقدام از سوی متقاضی، جواز خود به خود از اعتبار خارج می گردد و باطل می شود.

تذکر 3: هر شخص و هر شرکت فقط یکبار می تواند در سایت بهین یاب ثبت نام کرده و username  و  password  بگیرد یعنی هر کد ملی و هر شناسه ملی فقط یکبار در سایت ثبت نام می شود و باید بعد از ثبت نام کاربری و کلمه عبور را به خاطر سپرد

ادامه مطلب را در وب سایت ثبت شرکت پوینده مشاهده فرمائید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۲۵
محمد باقر جهانگیری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی