شرکت ثبت پوینده

مشاور و مجری خدمات ثبت حقوقی شرکت ها

شرکت ثبت پوینده

مشاور و مجری خدمات ثبت حقوقی شرکت ها

همچنین این مجموعه از سال ۱۳۸۵ در حوزه مباحث حقوقی شرکتها، ثبت شرکت و مباحث متنوع مربوط به حوزه کسب و کار در قالب شخصیت حقوقی موازی ادامه مسیر داده و تا کنون در موارد ذکر شده به فعالیت مشغول میباشد.

کد فراگیر چیست؟

يكشنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۱۳ ق.ظ

اتباع و شرکتهای خارجی برای ثبت نام در سامانه های سازمان امور مالیاتی کشور باید دارای کد فراگیر باشند. این کد همانند شماره ملی می باشد. برای ثبت اطلاعات و دریافت کد فراگیر باید وارد سامانه tax.gov.ir شده و از صفحه ویژه کد فراگیر استفاده نمایید.

آیا اتباع خارجی که کارت آمایش دارند به منظور ثبت نام شماره اقتصادی نیاز به دریافت کد فراگیر دارند؟

اتباع خارجی که کارت آمایش دارند برای ثبت نام شماره اقتصادی، نیازی به دریافت کد فراگیر ندارند و می توانند از عدد 8 رقمی که در قسمت زیر بارکد روی کارت آمایش آنها درج گردیده به عنوان کدفراگیر استفاده نمایند

اتباع خارجی به منظور دریافت کد فراگیر چه اقدامی می بایست انجام دهند؟

اتباع خارجی جهت دریافت کد فراگیر باید به سامانه ی اصلی سازمان امور مالیاتی کشور به آدرس tax.gov.ir مراجعه نمایند و در قسمت اطلاعات مالیاتی مرتبط، روی استعلام و اخذ کد فراگیر اتباع خارجی کلیک نمایند. سپس در صفحه ی باز شده، در قسمت لینکهای مرتبط برای دریافت کدفراگیر اتباع خارجی حقیقی، روی سامانه ثبت نام کد فراگیر ویژه اتباع خارجی، و برای دریافت کدفراگیر برای اتباع خارجی حقوقی روی سامانه ثبت نام کدفراگیر ویژه شرکت های خارجی کلیک نمایند. در صفحه ی وارد شده، پس از ورود و ثبت اطلاعات مورد نیاز، کدی به عنوان کد پیگیری به مودی داده می شود. دقت شود، این کد، کد فراگیر شما نیست. از این کد پیگیری، جهت پیگیری صدور کد فراگیر خود در مراجعات بعد باید استفاده نمایید. لذا این کد رهگیری را در جای امنی یادداشت نمایید.

ادامه مطلب را در وب سایت ثبت شرکت پوینده مشاهده فرمائید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۲۹
محمد باقر جهانگیری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی