شرکت ثبت پوینده

مشاور و مجری خدمات ثبت حقوقی شرکت ها

شرکت ثبت پوینده

مشاور و مجری خدمات ثبت حقوقی شرکت ها

همچنین این مجموعه از سال ۱۳۸۵ در حوزه مباحث حقوقی شرکتها، ثبت شرکت و مباحث متنوع مربوط به حوزه کسب و کار در قالب شخصیت حقوقی موازی ادامه مسیر داده و تا کنون در موارد ذکر شده به فعالیت مشغول میباشد.

ثبت نام تجاری و علامت،Logo

دوشنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۵، ۰۹:۱۵ ق.ظ

برند یا نام تجاری چیست ؟

یک نام تجاری یا برند یک نام، اصطلاح، علامت، نشان یا طرح یا ترکیبی از اینهاست که برای شناسایی کالا‌ها یا خدمات فروشنده یا گروهی از فروشندگان و متمایز کردن این کالا‌ها و یا خدمات از کالا‌ها یا خدمات رقبا به‌کار می‌رود. به‌طور خلاصه نام تجاری سبب شناسایی فروشنده یا سازنده می‌شود. نام تجاری می‌تواند یک نام، یک علامت، نشان و یا سمبل دیگری باشد. فروشنده براساس قانون علامت تجاری حق استفاده همیشگی از نام تجاری را در اختیار دارد.

انواع برند ثبت برند و انواع برند های تجاری:

الف – برند جمعی :

برند هایی هستند که به یک جماعت قانونی تعلق دارند و دسته و گروه خاصی را که به تولید آن کالا یا خدمت می پردازند معرفی می کنند مانند : اتحادیه شالیکاران شمال.

ب- برند های تضمینی :

برند هایی هستند که ممکن است توسط هر کس که بتواند کالا وخدمات خود را با استاندارد تعیین شده وفق دهد، مورد استفاده قرار می گیرند. مانند ایزو ها .
تذکر : مالک این نوع برند به دلیل ضرورت بی طرفی خودش حق استفاده از آن را ندارد.

ادامه مطلب را در وب سایت ثبت پوینده مشاهده نمایید.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۲۰
محمد باقر جهانگیری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی