شرکت ثبت پوینده

مشاور و مجری خدمات ثبت حقوقی شرکت ها

شرکت ثبت پوینده

مشاور و مجری خدمات ثبت حقوقی شرکت ها

همچنین این مجموعه از سال ۱۳۸۵ در حوزه مباحث حقوقی شرکتها، ثبت شرکت و مباحث متنوع مربوط به حوزه کسب و کار در قالب شخصیت حقوقی موازی ادامه مسیر داده و تا کنون در موارد ذکر شده به فعالیت مشغول میباشد.

ثبت تغییرات شرکت

سه شنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۵، ۰۸:۵۸ ق.ظ

انواع ثبت تغییرات شرکت و تصمیمات شرکتها

• برای تغییر و اجرای تصمیمات در شرکت ها ، قوانین ویژه ای برای اجرا و یا به نوعی بارگذاری آن نوع تغییر به صورت رسمی وجود دارد که به صورت ثبت آن تغییرات و تصمیمات (ثبت تغییرات شرکت) می باشد.
ثبت کلیه انواع تغییرات و تصمیمات شرکتها (ثبت تغییرات شرکت) به صورت مکانیزه و با ثبت در سیستم اداره ثبت شرکتها علاوه برتنظیم صورتجلسه انجام خواهد شد .

• بعضی تغییرات (ثبت تغییرات شرکت) صرفا در صلاحیت مجمع عمومی فوق العاده و بعضی درصلاحیت مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده می باشد. *مواردی که فقط درصلاحیت مجمع عمومی فوق العاده می باشد مواردی از قبیل: انحلال شرکت، افزایش سرمایه ، کاهش سرمایه، ورود شریک یا شرکا، خروج شریک یا شرکا، تغییرنام شرکت، تغییرموضوع شرکت، الحاق به موضوع شرکت، تغییرآدرس شرکت، تغییر دارندگان حق امضا(تبدیل حق امضای منفردا به مشترکا یا بالعکس)، تبدیل سهام شرکت ها(بانام به بی نام و بالعکس) ، نقل و انتقال سهام (درسهامی خاص) می باشد و به طور کلی تغییر کلیه مواردی که دراساسنامه وجود دارد درصلاحیت مجمع فوق العاده می باشد .
ادامه مطلب را در وب سایت ثبت پوینده مشاهده فرمایید
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۲۸
محمد باقر جهانگیری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی