شرکت ثبت پوینده

مشاور و مجری خدمات ثبت حقوقی شرکت ها

شرکت ثبت پوینده

مشاور و مجری خدمات ثبت حقوقی شرکت ها

همچنین این مجموعه از سال ۱۳۸۵ در حوزه مباحث حقوقی شرکتها، ثبت شرکت و مباحث متنوع مربوط به حوزه کسب و کار در قالب شخصیت حقوقی موازی ادامه مسیر داده و تا کنون در موارد ذکر شده به فعالیت مشغول میباشد.

اخذ جواز تاسیس ازسازمان صنعت و معدن و تجارت

يكشنبه, ۳ بهمن ۱۳۹۵، ۰۸:۴۹ ق.ظ

جواز تاسیس مجوزی است که از جانب وزارت صنایع و معادن به منظور تاسیس یک واحد تولیدی ، مونتاژیا  کارخانه صادر میگردد.کلیه شخصیتهای حقوقی و حقیقی بدانند قبل از تاسیس واحد تولیدی می بایست مجوز خود را از وزارت صنایع و معادن و تجارت دریافت نمایند. توجه داشت باشید تفاوتی بین جواز حقیقی و حقوقی نمی باشد تنها زمانی که قصد دارید وام بالاتر از ۱میلیارد دریافت نمایید بهتر است اخذ جواز به شکل حقوقی باشد. ،جواز تاسیس به دو نوع الف و ب تقسیم می گردد که نوع الف جوازهایی است که به فعالیتهایی که در هر استان اولویت دارند اعطا می شود و این نوع جوازا از تسهیلات و کمکهای دولتی بیشتری برخوردار می گردند.

وزارت صنعت،معدن و تجارت

وزارت صنعت،معدن و تجارت باتوجه به تنوع ماموریت خود،مجوزهایی را برای کسب و کارهای حوزه های صنعت، معدن و بازرگانی صادر می کند که در این زمینه می توان:

۱- جواز تاسیس صنعتی (شروع فعالیت های صنعتی)،

۲- پروانه بهره برداری صنعتی (بهره برداری فعالیت های صنعتی)،

۳-  گواهی و پروانه اکتشاف (شروع اکتشاف معادن)،

ادامه مطلب را در وب سایت ثبت پوینده مشاهده فرمایید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۰۳
محمد باقر جهانگیری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی