شرکت ثبت پوینده

مشاور و مجری خدمات ثبت حقوقی شرکت ها

شرکت ثبت پوینده

مشاور و مجری خدمات ثبت حقوقی شرکت ها

همچنین این مجموعه از سال ۱۳۸۵ در حوزه مباحث حقوقی شرکتها، ثبت شرکت و مباحث متنوع مربوط به حوزه کسب و کار در قالب شخصیت حقوقی موازی ادامه مسیر داده و تا کنون در موارد ذکر شده به فعالیت مشغول میباشد.

پروانه بهره برداری

ضوابط صدور پروانه بهره برداری
پروانه بهره برداری به صنایع فرآوری مواد معدنی فلزی و غیر فلزی که از وزارت صنایع و معادن جواز تاسیس دریافت داشته اند و نسبت به احداث راه اندازی آزمایشی اقدام نموده اند و یا واحدهایی که پرونده آنها طبق توافق فی مابین این وزارت و وزارت صنایع به وزارت صنایع و معادن منتقل میگردد بشرح مراحل زیر صادر میگردد:
۱- ارائه درخواست کتبی دارنده جواز تاسیس به وزارت صنایع و معادن
۲- دریافت تکمیل و ارائه فرم سئوالات مربوط به صدور پروانه بهره برداری ( فرم شماره ۳) از سوی متقاضی
۳- بازدید کارشناس بررسی کننده از عملیات اجرائی انجام شده از پروژه و تطبیق آن با طرح اولیه و آئین نامه های مربوط گزارش از وضعیت پیشرفت طرح.
۴- کارشناس بررسی کننده پس از بررسی و بازدید از طرح بر اساس هزینه های انجام شده (قیمت تمام شده طرح به نرخ روز) نسبت به تهیه پیش نویس فرم پروانه بهره برداری (فرم ۴) اقدام و جهت تایید و امضا به معاونت مربوطه ارسال مینماید.
۵- پس ار تصویب و امضا پروانه بهره برداری توسط مقام مسئول،فرم پروانه بهره برداری (فرم شماره ۴) تایپ و به تعداد ۶ نسخه اکثیر و پس از ثبت در دفتر یا دبیرخانه نسخه اصل آن پس از دریافت حقوق دولتی ( بر اساس میزان سرمایه ثابت طبق جدول پیوست حداکثر تا مبلغ ۱۵۰ هزار ریال) به متقاضی تحویل و مابقی نسخ نیز همانند جواز تاسیس به مراجع ذیربط ارسال می گردد.
ادامه مطلب را وب سایت ثبت پوینده مشاهده فرمایید.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۰۳
محمد باقر جهانگیری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی