شرکت ثبت پوینده

مشاور و مجری خدمات ثبت حقوقی شرکت ها

شرکت ثبت پوینده

مشاور و مجری خدمات ثبت حقوقی شرکت ها

همچنین این مجموعه از سال ۱۳۸۵ در حوزه مباحث حقوقی شرکتها، ثبت شرکت و مباحث متنوع مربوط به حوزه کسب و کار در قالب شخصیت حقوقی موازی ادامه مسیر داده و تا کنون در موارد ذکر شده به فعالیت مشغول میباشد.

ثبت شرکت سهامی عام

دوشنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۵، ۱۱:۲۳ ق.ظ

برای انجام پروژه های بزرگ عمرانی , صنعتی , کشاورزی , وجود شرکتهای بزرگ لازمو ضروری است در اینگونه شرکتها سهام به عموم مردم واگذار میشود و مردم میتوانند در هنگام اعلام پذیره نویسی به شعب بانک مراجعه و ورقه تعهد سهم را امضاء و بهاء آنرا به حساب شرکت واریز نمایند .

سرمایه در موقع تأسیس شرکتهای سهامی عام نباید از پنج میلیون ریال کمتر باشد .

مراحل ثبت شرکت سهامی عام :

برای تأسیس شرکت سهامی عام مؤ سسین در بدو امر بایستی حداقل 20% سرمایه را شخصاً تعهد و لااقل 35% از مبلغ تعهدی را در حسابی بنام شرکت در شرف تأسیس در بانکها سپرده نمایند.

سپس اظهارنامه ای به ضمیمه طرح اساسنامه شرکت و طرح اعلامیه پذیره نویسی سهام که به امضای کلیه مؤسسین رسیده یاشد به ثبت شرکتها تسلیم تا پس از بررسی و صدور مجوز انتشار اعلامیه پذیره نویسی اعلامیه توسط مؤسسین در جراید آگهی و در بانکی که تعهد سهام نزد آن بعمل آمده در معرض دید علاقه مندان قرار گیرد .

ادامه مطلب را در وب سایت ثبت پوینده مشاهده فرمایید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۱۸
محمد باقر جهانگیری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی