شرکت ثبت پوینده

مشاور و مجری خدمات ثبت حقوقی شرکت ها

شرکت ثبت پوینده

مشاور و مجری خدمات ثبت حقوقی شرکت ها

همچنین این مجموعه از سال ۱۳۸۵ در حوزه مباحث حقوقی شرکتها، ثبت شرکت و مباحث متنوع مربوط به حوزه کسب و کار در قالب شخصیت حقوقی موازی ادامه مسیر داده و تا کنون در موارد ذکر شده به فعالیت مشغول میباشد.

روزنامه رسمی شرکت ها

چهارشنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۵، ۱۱:۰۲ ق.ظ

روزنامه رسمی یکی از سازمانها و نهادهای وابسته و تحت نظر قوه قضائیه است. در سال 1289 هجری شمسی دولت موظف شد روزنامه ای به نام « مجله رسمی وزارت دادگستری » منتشر سازد که در آن دستخطهای سلطنتی، احکام وزارتخانه، عزل و نصب کارکنان دولت و قوانین موضوعه را منتشر نماید.

در سال 1323 قانون بودجه چاپ و نشر روزنامه رسمی را به مجلس سپرد و هیأت رییسه مجلس موظف شد آن را به صورت روزانه چاپ و منتشر کند. اولین شماره این روزنامه توسط مجلس به نام « روزنامه رسمی کشور » منتشر شد. انتشار این روزنامه توسط مجلس تا سال 1338 توسط مجلس ادامه یافت و پس از آن مطابق قانون بودجه به وزارت دادگستری منتقل و از سازمان به شرکت سهامی مبدل گردید. ارکان شرکت روزنامه رسمی عبارتند از:

ادامه مطلب را در وب سایت ثبت پوینده مشاهده فرمایید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۲۷
محمد باقر جهانگیری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی